Ojoj va länge sen de va ja skrev:)

De e så gott folk att min dator har varit paj.. men min tekniska älskling lagade den:) han kan han!!!

ja här har de hänt grejer!!! vi har fått bygglov:) heeelt otroligt å fort har de gått!!

så nu väntar vi bara på att ove ska höra av sej så vi kan få ett inflyttningsdatum:)

ja vad har hänt mer, jo mina barn har växt så de knakar! enya kryper för fullt, ställer sig upp emor allt å går med och mot saker!

å dessutom har ja beställt en ny mobil idag:) w995  å den e RÖD:):)

å sen har lillplutten ossian fyllt 2 år.. min älskade prins!! han fick massa roligt saker! åå han börjar bli såå stor!!!

skriver någon annan dag när jag har tid:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0