PACKA!

DET HÄR INNEBÄR ATT PACKA!

Jaha, vilken tur att ja har packat upp såå lite saker i lägenhetan.. för nu e de juh snart dax att packa nr de igen!!!! ååå va ja längtar.. längtar till att kunna släppa ut barnen på gräs å inte asfalt.. att kunna gå ut å ta sitt morron the i lugnat,.. inte brevid någon skola eller dagis!! att kunn ha ett privatliv på ett annat sätt! å att få nästan dubbelt så stort som nu:)

sen e de bara den roliga städningen av lägenheten... men men de går väl fort hoppas ja!

HUS!
såsnart kommer de färgprover golvprover våtrumstapetprover...
Å ALLT FÅR VI BESTÄMA!

 allt kommer vara nytt å frächt.. tillskinad från här!!!!!
jag kan bara inte smälta tanken riktigt att vi ska få ett nytt hus.. de va juh min flickdröm att bygga ett EGET hus.. mitt hus:) visst vi köper ett nyckelfärdigt så de finns andra som har lika.. men de e nytt å de e MITT Å PELLES!


<3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0