måndag

Jossan: nej, har inte hört något... men de skulle va lite kul! du sa juh förut att de sökte fler säljare, så då tänkte ja, ja anmäler mej så ja får höra va de e å så:)


Idag e en utav dom större dagarna i mitt liv!
hus killen ove ringer som en galning idag.. jaja jag svarar väl då fast de va heelt kaos, mitt i lunch å sov tiderna så både ossian å enya skrek..'
när ja svarar säger han: det är en familj här som beställt ett regin hus men inte fick bygglov. så vi kan ändra orden till er... men jag måste ha ett svar NU.
nu? ehh ja måste ringa pelle först ja kan inte ta ett så stort beslut själv..
ja ringer pelle.. inga problem säger ha,.. vi kollar med entrepenören å han som ska borra vatten bara.. å ja dom hade tid så vårat hus kommer vecka hmm 14 alltså om 9 veckor.. ja de e garanterat infflyttningsdatum vecka 21:) då tänkte ja ok vecka 21, de e juh ändå ett tag kvar.. men med närmare eftertanke så e de i slutet av maj:)

så nu måste ja få eld i baken å kanske börja packa igen:)

SÅ JÄVLA HÄFTIGT... vi kommer bo i hus till sommaren:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0