Synd att de inte e vitt på marken

VAR E SNÖN?
den frågan ställer jag mej varje morron när jag kliver upp.. tittar ut GRÅTT Å REGN :( men de e väl så de ska vara:(
har just ätit kyckling wok med ris, ganska gott börjar få tillbaka smaken!!
hade en ide vad jag skulle blogga om när jag satte mej här, men som vanligt har jag glömt bort!:(

på freda ska vi ta halvårskort på enya! bättre sent än aldrig,.. hon e 7,5 månader då, men ändå!

ossian e så rolig lagt sej på soffan å somna, han gör så, han går å lägger sej när han e trött.. ganska skönt sen sover han en halvtimme antigen väcker jag honom lr så vaknar han själv!

Enya har verkligen kommit på hur hon kör gåstolen, shiit vilken fart hon får upp. så kör hon på ossian å han blir arg för de gör juh ont...
sitter å väntar på min älskade sambo, han har sen vecka denna vecka:( tycker inte om dom...

har oxå konstaterat va mkt skit de går på tv om dagarna, nu när vi har varit sjuka så har vi legat hela dagarna på soffan å tv har gått hela dagarna!
ganska skönt!



nej nu ska ja väl ta sessan å göra lite nytta!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja va fan är snön?!

Dessa jävla bristningar, inga än men kan tänka mig att det inte spelar nån roll vad man gör, kommer dom så kommer dom...:/ men jag ska ge det en match;)

2009-12-09 @ 21:13:24
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0