återgår till de normala!

nU HOPPAS JA ATT VI HAR VARIT SJUKA KLAR FÖR DENNA VINTER!!
 idag hände de ja länge har väntat på!ENYA KRÖP!hon har juh länge stått på alla 4 å gungat, men idag kröp hon av ren ilska..
Jag hade tagit med mej ossian in på toaletten i morse, vi skulle borsta tänderna å göra våra vanliga orronrutiner, så ja satte enya på mattan i vardagsrummet å hon blev sååå arg, så arg att hon kröp till mej i badrummet!

så de va juh skönt, nu kanske man inte måste bära runt henne överallt!
Det snöar så vackert ute, hoppas att detta får ligga så de iaf e vitt på självaste julafton!!
idag va de första dagen jag har julstämmning! 

jaha, idag ska min lilla prins gå sitt första luciatåg på dagis:) myys, å de ska bli så kul å se min lilla tomte där, men han kommer nog vilja stå med oss, för både babbe å mormor kommer, å så mamma å pappa förstås!!
för att inte glömma lill trollet enya!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0